REKLAMACIJE

 

Reklamacija izdelka

Če želite uveljaviti reklamacijo prejetega izdelka ali se pritožiti zaradi kakršnekoli napake izdelka, nam pošljite sporočilo na elektronski naslov info@lutmanco.com.

Splošne reklamacije za prejeto blago upoštevamo v roku 8 dni od prejema blaga ob predložitvi računa.

Sporočilo mora vsebovati sledeče:

  • slike izdelka
  • slike embalaže izdelka
  • številko računa ali naročila po katerem ste izdelek prejeli
  • kratek opis težave, zaradi katere prijavljate reklamacijo

Za uspešno rešitev reklamacije je potrebno embalažo hraniti do razrešitve reklamacije!

 

Garancija

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

 

V kolikor bi želeli uveljavljati garancijo za določen artikel, vam je tukaj na voljo obrazec za reklamacije.

 

Stvarna napaka

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.


Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

 

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka se prekinejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Stvarno napako na izdelku lahko uveljavljate v roku dveh let od nakupa prejetega izdelka. Zahtevek nam pošljite na elektronski naslov info@lutmanco.com.

Za uveljavljanje stvarne napake je potrebno predložiti sledeče:

  • slike izdelka
  • slike embalaže izdelka
  • številko računa ali naročila po katerem ste izdelek prejeli
  • kratek opis težave, zaradi katere uveljavljate stvarno napako

Za uveljavljanje stvarne napake se rok 8-ih dni upošteva od trenutka, ko izdelek prispe na naš naslov, saj lahko šele po prejemu blaga potrdimo obstoj napake. Odgovor bo vseboval odločitev o tem, če sprejemamo vaš zahtevek, izjavo ter predlog in rok za razrešitev.

 

Če pri nas kupljen izdelek, ki je še v garanciji in v garancijskem roku, po določenem obdobju uporabe preneha delovati ali ne deluje več pravilno svetujemo, da najprej preverite servisno mrežo proizvajalca tega izdelka.

 

Če potrebujete pomoč ali kontakt servisa, nam lahko pišete na info@lutmanco.com

 

Na vaš reklamacijski zahtevek bomo odgovorili v roku 8-ih dni.

 

Prejel sem poškodovan artikel

OPOZORILO: TRANSPORTNE POŠKODBE NI MOGOČE UVELJAVITI BREZ CELOTNE ORIGINALNE EMBALAŽE!

V skladu z 57. členom Splošnih pogojev izvajanja drugih poštnih storitev, je ob vložitvi reklamacije potrebno predložiti poleg poškodovane vsebine tudi original notranjo ovojnino in embalažo.

Splošne reklamacije za prejeto blago upoštevamo v roku 8 dni od prejema blaga ob predložitvi računa.

Če ste prejeli poškodovan izdelek in ga reklamirate, izdelka ne smete uporabljati ter ravnajte po spodnjih navodilih. Za rabljen izdelek ni mogoče uveljavljati transportne poškodbe. Reklamacije se rešuje z zamenjavo artikla oziroma z delno odškodnino.

 

Dostava preko Pošte Slovenije:

Če ste izdelek prejeli s Pošto Slovenije in ste opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, ali manjka del vsebine, lahko sami vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.

To storite tako, da pošiljko (embalažo in vsebino) prinesete najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke na vašo matično Pošto, ki vam je dostavila artikel. Na Pošti se izpolni Zapisnik o poškodovani pošiljki, katerega tudi vi podpišete. Nato se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino.

Lahko pa postopek sprožite tudi preko nas, tako, da v roku 30 dni od prejema pošiljke na naš elektronski naslov info@lutmanco.com pošljete:

  • slike poškodovanega izdelka,
  • pošiljke (paketa)
  • (notranje) embalaže
  • poštne nalepke
  • opišite poškodbo.

Mi nato podamo na Pošto Slovenije reklamacijo na njihov transport pošiljke in s strani Pošte vas kontaktirajo, za ogled poškodbe, odvoz poškodovanega izdelka in zapis reklamacijskega zapisnika. Zahtevek nato na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odobritve s strani Pošte Slovenije se nato kupcu vrne kupnina ali pošlje nov izdelek. 

 

Prejel sem artikel, ki ga nisem naročil

Če ste prejeli napačen artikel, ki ga niste naročili, se vam že vnaprej opravičujemo za nevšečnosti. O tem nas obvestite na info@lutmanco.com, dodajte tudi številko računa po katerem naj bi prejeli izdelek ali številko naročila. Pošljite tudi sliko paketa in napačnega izdelka.

 

Prejel sem nepopolno pošiljko

Če ste prejeli nepopolno pošiljko, se vam najprej opravičujemo za nevšečnosti. O tem nas obvestite na info@lutmanco.com, dodajte tudi številko računa po katerem naj bi prejeli izdelek ali številko naročila.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih